Ljus och kärlek till Stockholm

Det är verkligen med sorg i mitt hjärta jag skriver detta!. Det som hände i Stockholm idag! strax efter att jag kom hem från jobbet. Det är galet hur världen formats!, hur mörkret tränger sig förbi ljuset och förstör allt som kommer i dess väg. Det finns inte ord för att beskriva detta!. Har skickat ljus och kärlek till alla som på ett eller annat sett drabbats!, vi alla har drabbats av detta! men min kärlek riktar jag till de anhöriga som mist någon i Stockholm eller som blivit skadade. Ljuset måste segra! vi måste jobba aktivt för att detta ska ske!. Därför har jag ändrat om evenemanget som jag tänkt ha imorn till att istället ha en kärlek och ljusmeditation till alla drabbade i Stockholm och till vårt avlånga land!. Be om ljus och beskydd och sprid kärlek och ljus under meditationen i morgon!. Jag vill att så många som möjligt är med för att förstärka energierna! använd hela era hjärtan!.
 
Skriv upp er här eller på Facebook under själva evenemanget!. Tillsammans är vi starka!
 
https://www.facebook.com/events/1391463394273303/
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljusarbetaren.blogg.se

Välkommen hit! jag bloggar om min andliga resa genom att läsa kurser och utbildningar och praktiserar det jag lär mig!. Jag "vaknade" för ca 1,5 år sedan och det slog mig vad min livsuppgift var, nämligen att hjälpa männiksor. Jag är utbildad undersköterska så jag har vetat länge vad jag borde göra men fick en större klarhet i detta nyligen. Jag har gått en kurs i kristallhealing och går en fortsättningsutbildning inom detta just nu. Är även utbildad "lightworker" och gör vägledningar med änglarnas hjälp och skickar healing. Min stora passion är helhetshälsa, allt hör ihop både det fysiska och det andliga så i bloggen kommer ni få läsa om detta. Kontakta mig gärna: [email protected] Namaste Elinor

RSS 2.0