Utveckling

Hej fina människor

Det var väldigt länge sedan jag var här nu. Jag har haft så sjukt mycket och göra och tröttheten har infunnit sig med fuller och bong! Jag har bara två arbetsdagar kvar innan semestern så jag känner att det verkligen behövs! då blir det 5 veckor med sånt jag älskar och göra!, vara med familjen och utveckla migg företag!, det gillas skarpt!.

På tal om utveckling som jag skrev i rubriken så jag har varit iväg till Kalmar under en dag på en supertrevlig änglamassageutbildning!. Helt ensam kursdeltagare tillsammans med läraren Sofie på Hela Dig Hudvård och jag fick lära mig mycket!, framförallt så öppnades något nytt i mig som jag inte trodde fanns och det var massagen! Jag ha aldrig tänkt på massage som något speciellt roligt med nu när jag fick massera en person som jag verkligen inte kände sedan innan, fick känna efter intuitivt vilka eteriska oljor hon behövde innan jag ens träffat henne. Det enda jag fick var ett namn. Och allt stämde väldigt bra vad jag fick fram!. Något jag även fick upp ögonen för var Eteriska oljor!, visst är dom fantastiska!? och vilka dofter! jagsom terapuet får en massa bra genom att massera mina kunder och det blir som en meditativ känsla man går in i. Bara jag och klienten liksom. Helt fantastiskt. Nu har jag fått lite blodad tand kan man säga så nu är jag sugen på att gå en utbildning till regndropsmassör som även använder sig av eteriska oljor som verkligen är sjukt kraftfulla!.

På min utbildning till änglamassör har jag nu 5 prov jag ska göra på klienter och redovisa. Min första kund har jag på måndag så allt måste klaffa!. Har beställt hem massageolja och 6 eteriska oljor som jag kommer börja använda så får jag utöka allt eftersom.

Jag kommer att göra ett inlägg om massagen sedan så ni som är intresserade kan läsa om den. Det kommer säkert att bli en del inlägg om eteriska oljor längre fram om vad dom kan göra för oss :).

Ljus och kärlek/ Elinor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljusarbetaren.blogg.se

Välkommen hit! jag bloggar om min andliga resa genom att läsa kurser och utbildningar och praktiserar det jag lär mig!. Jag "vaknade" för ca 1,5 år sedan och det slog mig vad min livsuppgift var, nämligen att hjälpa männiksor. Jag är utbildad undersköterska så jag har vetat länge vad jag borde göra men fick en större klarhet i detta nyligen. Jag har gått en kurs i kristallhealing och går en fortsättningsutbildning inom detta just nu. Är även utbildad "lightworker" och gör vägledningar med änglarnas hjälp och skickar healing. Min stora passion är helhetshälsa, allt hör ihop både det fysiska och det andliga så i bloggen kommer ni få läsa om detta. Kontakta mig gärna: [email protected] Namaste Elinor

RSS 2.0