Änglavägledning från Ärkeänglarna

Inför den nya veckan så har jag dragit några nya änglakort. Det som vi bör tänka på nu är:


Du är säker!

Ärkeängeln Michael vill att du ska veta att du är helt säker och att han skyddar dig från lägre energier. Det kan mycket väl vara så att du under veckan kommer möta människor som är mer negativa än positiva och då kan du be Michael om hjälp att omringa dig som i en bubbla av vitt ljus så all negativitet strutsar och inte når din aura. Som jag nämnde tidigare i veckan land i även be honom att klippa eteriska band som skapats mellan dig och andra människor ibland medvetet och ibland omedvetet. Känner du inte riktigt igen dig själv eller känner dig dränerad på energi kan det vara dags att göra detta!. 

Förvisa dig iallafall om att han finns med dig för att skydda dig i alla situationer och vill du förstärka skyddet så be honom om hjälp i just den situationen som kräver extra skydd. 

Änglarna vill ju att vi ska göra bra saker och leva enligt vårt livssyfte så genom att leva i ljuset så kommer änglarna alltid finansiär och stötta dig och skydda dig. 

Sedan vill ärkeängeln Gabriel att du ska ta hand om ditt inre barn och se det lite som ett fysiskt barn som behöver uppfostran, kärlek, näring och allt som föder detta barn. Ditt inre barn behövs också lyssnas på för att kunna bli stark och kraftfull. Det här nämnde jag också i veckan, vikten av att vi lyssnar till vårt inte då vårt inre har alla svar vi söker. Genom meditation får ditt inre fritt spelrum och göra sig hörd och känslor och ideeer kan dyka upp som du inte ska förkasta. 

Kortet kan också betyda att du ska lyssna mer på dina barn!. Barn har en inre visdom och är "oförstörda" och ibland kan dom uppfostra oss bättre än vi uppfostrar dom (förstår ni hur ag menar). Dom är gamla själar i en liten kropp så se inte dina barn som "små" utan lyssna till det dom har och säga! Det kan vara välbehövlig kunskap du behöver!. 

Med denna vägledning får jag hoppas du får en fortsatt trevlig söndag! Och har du några tankar kring vägledningen så tveka inte att lämna en kommentar🙏❤️. 

Nameste Elinor 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljusarbetaren.blogg.se

Välkommen hit! jag bloggar om min andliga resa genom att läsa kurser och utbildningar och praktiserar det jag lär mig!. Jag "vaknade" för ca 1,5 år sedan och det slog mig vad min livsuppgift var, nämligen att hjälpa männiksor. Jag är utbildad undersköterska så jag har vetat länge vad jag borde göra men fick en större klarhet i detta nyligen. Jag har gått en kurs i kristallhealing och går en fortsättningsutbildning inom detta just nu. Är även utbildad "lightworker" och gör vägledningar med änglarnas hjälp och skickar healing. Min stora passion är helhetshälsa, allt hör ihop både det fysiska och det andliga så i bloggen kommer ni få läsa om detta. Kontakta mig gärna: [email protected] Namaste Elinor

RSS 2.0