Dag 11 Meditationsutmaningen

God kväll!


Vilken dag det varit! Varit på bowlingkalas med äldsta tjejen och sedan körde jag ett pass Sat kriya på 11 min innan det var dags för min vitt ljusmeditation för moderjord som sammanföll med Meditationsutmaningen. Har ingen aning om hur många som var med men det var en underbar halvtimma där jag även bjöd in änglarna att medverka så energierna var verkligen underbara!.

Råkade ni missa meditationen behöver ni inte misströsta för det kommer att komma flera!. Tillsammans är vi starka och kan påverka allt till det bättre!. 

Nu är det 89 dagar kvar av utmaningen!, det låter mycket men delmål är viktigt att ha och därför sätter jag 30 dagar i taget som delmål. 

Nu är det bäst att krypa i säng! Klockan ringer 04:15 imorn😴. 

Nameste Elinor🌸




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljusarbetaren.blogg.se

Välkommen hit! jag bloggar om min andliga resa genom att läsa kurser och utbildningar och praktiserar det jag lär mig!. Jag "vaknade" för ca 1,5 år sedan och det slog mig vad min livsuppgift var, nämligen att hjälpa männiksor. Jag är utbildad undersköterska så jag har vetat länge vad jag borde göra men fick en större klarhet i detta nyligen. Jag har gått en kurs i kristallhealing och går en fortsättningsutbildning inom detta just nu. Är även utbildad "lightworker" och gör vägledningar med änglarnas hjälp och skickar healing. Min stora passion är helhetshälsa, allt hör ihop både det fysiska och det andliga så i bloggen kommer ni få läsa om detta. Kontakta mig gärna: [email protected] Namaste Elinor

RSS 2.0