Dag 9/100 Meditationsutmaningen

God kväll hemma i stugorna!

Lördagen är till ända och jag har nyligen avslutat min 9:de meditation i utmaningen med tidningen nära "Meditationsutmaningen, meditera i 100 dagar". 

Så dagens meditation blev ett kundaliniyogapass med en avslutande andningsmeditation. Passet blev 1 timme och 45 min och jag älskar verkligen min yoga!. Jag blir verkligen gladare, och mer harmonisk av att utöva det. 

Idag har jag dessutom beställt ännu en ny kortlek till min samling! Vilken det är får ni se när den kommer!. Har länge suktat efter den så den kommer att komma mycket väl till pass!. 

Förresten! Ni har väll inte glömt mitt meditationsevenemang som är imorn för att hela moderjord?. Det är ännu inte för sent att anmäla sig och du mediterar där du är!. Jag kommer spela in en video där jag kommer berätta hur ni kan gå tillväga när ni mediterar och ger er lite tips. Skriv en kommentar om ni är med!, tillsammans är vi starka!. 

Nu ska jag krypa ner i sängen!
Må änglarna vara med er!

Nameste Elinor🌸




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljusarbetaren.blogg.se

Välkommen hit! jag bloggar om min andliga resa genom att läsa kurser och utbildningar och praktiserar det jag lär mig!. Jag "vaknade" för ca 1,5 år sedan och det slog mig vad min livsuppgift var, nämligen att hjälpa männiksor. Jag är utbildad undersköterska så jag har vetat länge vad jag borde göra men fick en större klarhet i detta nyligen. Jag har gått en kurs i kristallhealing och går en fortsättningsutbildning inom detta just nu. Är även utbildad "lightworker" och gör vägledningar med änglarnas hjälp och skickar healing. Min stora passion är helhetshälsa, allt hör ihop både det fysiska och det andliga så i bloggen kommer ni få läsa om detta. Kontakta mig gärna: [email protected] Namaste Elinor

RSS 2.0