Tjänster/ Priser

Vägledningar:
Jag utför vägledningar via änglakort och tarotkort. Jag har olika utföranden men det vanligaste är att du ställer en fråga och jag frågar änglarna som vägleder mig fram till svaret. Jag kan även ge en allmän vägledning, vad änglarna vill säga dig just nu, vad du behöver tänka på just nu. Jag drar den mängd kort som änglarna vill att jag drar, jag tar därför inte betalt per kort utan du betalar per vägledning oberoende på hur många kort jag drar.
Pris: 50:-
 
Healing:
Jag skickar healing via änglarna och dina och mina guider. Använder ofta kristaller i healingen. Vilka jag använder beror på vad jag känner att du behöver. Släpper blockeringar och stress och du får en välförtjänt vila (på distans).
100:-/30 min
 
Extravän:
Jag har märkt att fler och fler behöver en utomstående att prata med. Kanske har du ingen nära vän du kan anförtro dig till eller en nära familjemedlem som lyssnar om du har problem. Det kan kännas för mycket och för "inrutat" att gå till psykolog/kurator. Det är här jag kommer in!, med mig kan du prata om precis vad du vill! Glädje, sorg eller bara tips och råd från någon utomstående som är helt neutral i situationen. Självklart har jag tystnadsplikt!
200:-/ timme per mail eller telefon
 
Kostrådgivning/kosttips
Jag ger kostrådgivning på ett lite annorlunda sätt. Genom samtal får jag fram en kost som passar dig helt utan kaloriräkning och kostscheman!. Vi kommer fram till hur vi tror att din kropp mår bra av att äta!. Helt annorlunda mot traditionell kostrådgivning!. Du väljer själv hur många uppföljningar du vill ha, dock sker varje uppföljning efter 4 veckorsintervaller.
Pris: 500:- via mail tills vi fått fram en bra grund att stå på. Uppföljning: 200:-/tillfälle
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljusarbetaren.blogg.se

Välkommen hit! jag bloggar om min andliga resa genom att läsa kurser och utbildningar och praktiserar det jag lär mig!. Jag "vaknade" för ca 1,5 år sedan och det slog mig vad min livsuppgift var, nämligen att hjälpa männiksor. Jag är utbildad undersköterska så jag har vetat länge vad jag borde göra men fick en större klarhet i detta nyligen. Jag har gått en kurs i kristallhealing och går en fortsättningsutbildning inom detta just nu. Är även utbildad "lightworker" och gör vägledningar med änglarnas hjälp och skickar healing. Min stora passion är helhetshälsa, allt hör ihop både det fysiska och det andliga så i bloggen kommer ni få läsa om detta. Kontakta mig gärna: [email protected] Namaste Elinor

RSS 2.0